kolmapäev, 17. jaanuar 2018

HÜVA UUT! rohkemMinu aasta lõpp möödus sugulastega Selistes. Lasime rakette ja sõime palju. Aastalõpu hinnetelehel ei olnud ühtegi E-d ega F-i õnneks. Jõuludel olime perega vanaisa juures. Sain jõuludeks  kingitusi kui arvasin näiteks sain ma ilgelt vajaliku asja nimelt TEED! Nagu woooooow eksole. Sain ka uue telefoni ja kommi. See selleks, aga lähme nüüd edasi vaheajal olin ma Selistes see on üks küla Tõstamaa lähedal Pärnu linnas. Mulle tuli ka mu sõbranna Liisi külla ja me pildistasime palju pilte mille ta enda instagrammi pani. Enne vaheaja lõppu 7.jaanuaril toimus Endla teatris Sütevaka tantsusvõistlus kus meie klass ei saanudki kohta, see-eest saime kasti jäätist. JA ASI ANTS!


(Pildil on  Rasmus ja Rasmus. Autor on Gertrud Luks)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar